jقدیر از نیروی زمینی ارتش درجشن بزرگ خانواده هندبال کشور
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 67
نویسنده : علی

 دومین جشن بزرگ خانواده هندبال در آکادمی ملی المپیک و با 

حضور ورزشکاران، مربیان، پیشکسوتان و مسوولان فدراسیون و مسوولان ورزش کشور برگزار شد .

 

 

دومین جشن بزرگ خانواده هندبال در آکادمی ملی المپیک و با حضور ورزشکاران، مربیان، پیشکسوتان و مسوولان فدراسیون و مسوولان ورزش کشور برگزار شد و در این مراسم برترین‌های لیگ برتر کشور نیز معرفی شدند.

به گزارش روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران به نقل از نیروی زمینی، در این مراسم که به نوعی بدرقه ملی‌پوشان جوان و نوجوان ایران برای حضور در مسابقات بین‌المللی نیز بود امیرسرتیپ دوم مرتضی حسن‌پور مدیر باشگاه فرهنگی ورزشی نیروی زمینی و عضو هیات رییسه فدراسیون هندبال نیز حضور داشت.

در ابتدای مراسم سید ابوالحسن مهدوی رئیس فدراسیون هندبال با توجه به حمایت‌های باشگاه نیروی زمینی از تیم ملی جوانان فدراسیون هندبال از نقش بزرگ نیروی زمینی در رشد رده‌های پایه این رشته نیز قدردانی کرد.

امیر سرتیپ دوم حسن‌پور دراین مراسم گفت: همه شما ورزشکاران تیم ملی سربازان این خاک هستید. تلاش و زحمت شما که در مسیر اهتزاز پرچم خوش رنگ ایران اسلامی است به اندازه تلاش‌های آن سربازی که از مرز کشور دفاع می‌کند ارزشمند است. همه ما می‌دانیم جوان ایرانی در میدان بین‌المللی از جان خود می‌گذرد تا نام کشورش را فریاد بزند و نشان دهد همه برای سربلندی ایران تلاش می‌کنیم.

مدیر تربیت بدنی نیروی زمینی همچنین تاکید کرد: فرمانده نیروی زمینی ارتش، امیر سرتیپ احمد رضا پوردستان زمانی که از این برنامه مطلع شد اعلام کرد که به شما ملی‌پوشان بگویم کارتان به اندازه آن سربازی که از مرز ایران دفاع می‌کند ارزشمند است. پس شما جان در کف بگذارید و در این رویداد بین‌المللی بجنگید و نام ایران را سربلند کنید

وی ادامه داد: شما جوانان برومند این کشور توانایی‌های زیادی دارید و همه ما واقف هستیم که مثل یک سرباز غیور فکری جز افتخارآفرینی برای ایران ندارید. بروید و  بجنگید و مثل همیشه برای ایران افتخارآفرینی کنید.

در پایان این مراسم از ملی‌پوشان جوان و نوجوان، مربیان و سرپرستان این تیم‌ها نیز تقدیر شد و از زحمات سرپرستان تیم از جمله ستوان یکم سیف‌الله حیدرپور قدردانی شد.




:: برچسب‌ها: هندبال،دماوند ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: